ZAMÓWIENIA

Co oznacza status mojego zamówienia?

Nieobsłużone – Zamówienie zostało poprawnie złożone w CupSell.pl, jednak jeszcze nie zajęliśmy się jego realizacją. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, powinno szybko zmienić status.

Realizowane / W realizacji – Status ten oznacza, że zamówienie zostało poprawnie złożone i właśnie jesteśmy w trakcie jego realizacji (przygotowujemy produkty, wykonujemy nadruki, pakujemy). Przewidywany czas realizacji takiego zamówienia do czasu wysyłki to od 48h do 5 dni. Zamówienia są realizowane tylko w dni robocze.

Wysłane – Status oznacza tyle, że zamówienie zostało już wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera i jest w drodze. Ponadto można spotkać też statusy ustawiane w specyficznych sytuacjach, takie jak: Oczekuje na wpłatę, Gotowe do wysyłki, Anulowane, Reklamacja czy Wstrzymane.

Jakie formy wysyłki oferujecie?

Na terenie Polski oferujemy dwie formy przesyłki:
- Poczta Polska – przesyłkę nadajemy jako poleconą priorytetową,
- kurier – współpracujemy z firmą DPD,
- Paczkomaty InPost.

Jeśli paczka ma zostać nadana za granicę wysyłamy ją za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Zamówienia składane w CupSell mogą być opłacane na 3 sposoby:

Płatność z góry – czyli opłacenie zamówienia z góry za pośrednictwem szybkiej płatności internetowej, lub przelewu bankowego. Płatności z góry (zarówno szybkie płatności jak i przelewy) obsługiwane są poprzez firmę PayU. Jeżeli zostało złożone zamówienie na 80 zł lub więcej, koszty za wysyłkę nie są doliczane.

Płatność przy odbiorze (pobranie) – czyli opłacenie zamówienia dopiero przy odbiorze przesyłki u listonosza lub kuriera.

Płatność z zarobionych środków – czyli sposób płatności przeznaczony dla użytkowników CupSell.pl posiadających środki w wysokości pozwalającej na opłacenie zamówienia.Jeżeli zostało złożone zamówienie na 80 zł lub więcej, koszty za wysyłkę nie są doliczane.

Gdzie znajdę numer konta, na który mam dokonać wpłaty za zamówienie?

Płatności za wszystkie zamówienia z płatnością „z góry” obsługiwane są przez PayU.

Jeśli na liście banków PayU nie ma Twojego banku, numer konta do wpłaty znajdziesz wybierając przy płatności opcję „Przelew bankowy”,która wygląda jak druczek płatności. Link do opłacenia zamówienia znajdziesz w mailu od CupSell, który wysyłany jest zaraz po złożeniu zamówienia.

Pamiętaj by nie zmieniać numeru konta, tytułu przelewu ani odbiorcy płatności. Zmiana tych danych może spowodować problem z zaksięgowaniem Twojej płatności, a to opóźni realizację Twojego zamówienia.

Czy mogę zmienić formę płatności lub dostawy po złożeniu zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało przekazane jeszcze do realizacji, istnieje możliwość zmiany formy płatności i dostawy poprzez kontakt pod adresem e-mail biuro@cupsell.pl

Ile będę czekał na dostarczenie przesyłki przez pocztę czy kuriera?

W przypadku Poczty Polskiej czas od momentu wysłania przez nas przesyłki to od 2 do 4 dni roboczych. Poczta Polska dostarcza przesyłki od poniedziałku do soboty z wyłączeniem Świąt.

Przesyłka wysłana kurierem dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu wysłania. Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku z wyłączeniem Świąt.

Moja przesyłka jeszcze nie dotarła. Co robić?

To (niestety) się czasem zdarza nad czym mocno ubolewamy. Na szczęście zazwyczaj szybko można wyjaśnić problem zaginionej przesyłki.

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 5 dni temu Pocztą Polską i jeszcze nie dotarła, zachęcamy przede wszystkim do odwiedzenia najbliższej placówki pocztowej i zapytanie o przesyłkę. Zdarza się, że listonosz nie zastanie nas w domu i zapomni zostawić awizo, a przesyłka czeka spokojnie na obiór na Poczcie.

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 2 dni temu kurierem, prosimy o kontakt pod adresem biuro@cupsell.pl. Namierzymy przesyłkę i wyjaśnimy sprawę. Najczęściej przyczyną jest problem z kontaktem kuriera lub nieobecność w domu.

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Tak, wysyłamy zamówienia do krajów UE za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kraj dostawy można wybrać składając zamówienie.

W jaki sposób zajmujecie się reklamacjami?

Co do reklamacji:

  • Klient zawsze ma rację.
  • Nawet jesli jakimś cudem klient nie ma racji, to uważamy, że: patrz punkt pierwszy.
  • Koszulki z błędami w nadruku podlegają reklamacji.
  • Żeby reklamować koszulkę należy napisać mail z numerem zamówienia na adres biuro@cupsell.pl.
  • W mailu należy wyjaśnić na czym polega problem, pamiętając, że: patrz punkt pierwszy
  • Do maila można załączyć zdjęcia wadliwej koszulki, żebyśmy mogli naprawić nasze błędy i poużalać się chwilę nad sobą.
  • W ciągu 4 dni od zgłoszenia staramy się rozpatrywać reklamacje na korzysć klienta, bo patrz punkt pierwszy.

© BStyle.pl - Cupsell | Korzystanie z serwisu oznacza akceptację REGULAMINU